Profesyonel çalışma ortamının en popüler ve en pratik çözümlerinden biri olan hazır ofisler, kullanıcılara sunduğu avantajları sebebiyle girişimcilerden global şirketlere kadar oldukça geniş ve çeşitli bir kitle tarafından tercih ediliyor. Pek çok insan hazır ofislerin yalnızca küçük işletmeciler ya da bireysel vergi mükellefleri tarafından kullanıldığını düşünse de aslında bu düşünce gerçeği pek de başarılı bir şekilde yansıtamıyor.
Hazır ofisler, özellikle global ve kurumsal şirketler tarafından da tercih ediliyor. Bunun temel sebebi, bu şirketlerin ofis maliyetlerini düşürerek araştırma ve geliştirmeye daha fazla kaynak ayırmak istemesi oluyor. Hazır ofisler, gelişmiş bir teknolojik altyapıya ve birinci sınıf kalitede ofis mobilyalarına sahip oluyor. Sizler de hazır ofis nedir ve neden bu kadar fazla tercih edilir merak ediyorsanız, aşağıdaki başlıkları inceleyerek sorunuza yanıt bulabilirsiniz.Hazır Ofis Nedir?
Hazır ofis, çeşitli ofis sağlayıcıları tarafından tamamen kullanıcılar düşünülerek önceden tasarlanan ve mobilyalar da dahil olmak üzere ofiste gerekli olan tüm gereçleri içerisinde barındıran kullanıma hazır bir ofis türüdür. Hazır ofis hizmetlerinden faydalanmaya karar veren kullanıcılar, kurulum süresi beklemeden ya da hiçbir kurulum ücreti ödemeden ofislerinde çalışmaya başlayabilirler. Hazır ofislerin tasarımı genellikle kompakt ve minimaldir ancak bu ofisler gelişmiş altyapılar ve birinci sınıf mobilyalarla donatılır. Yani kullanıcılar için benzersiz bir çalışma ortamı inşa edilir.Hazır ofisler çoğunlukla standart tasarımlara sahip olsalar da bu ofislerin tasarımları ve içerisinde yer verilen mobilyalar sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiklik gösterebilir. Örneğin; bir ofis tasarımında tüm çalışma alanı ortakken başka bir ofis tasarımında yöneticiler için ayrı bir bölüm bulunuyor olabilir.
Yani bu ofisler standart tasarımlara sahip olsalar da aslında farklılıklar da gösterebilirler. Böylelikle her şirket, kendi şirket kültürüne uygun bir ofis seçimi yapabilir.
Neden Hazır Ofis Çözümlerini Tercih Etmelisiniz?
Vergi Avantajına Sahip OlursunuzStandart bir ofise sahip olursanız, ofis kiranız için ödediğiniz tutar hakkında herhangi bir fatura sahibi olamazsınız. Kiranız için bir faturanız olmayacağından, bu masrafı şirketinizin bir gideri olarak gösteremezsiniz. Tüm bunlara ek olarak, kira miktarınıza oranla belirli bir stopaj bedeli ödemeniz gerekir.
Ancak hazır ofis çözümlerinden faydalandığınızda ortada bir hizmet satın alımı olduğundan, bu maliyeti usulünce gider olarak gösterebilir ve standart ofislere oranla gözle görülür bir vergi avantajına sahip olabilirsiniz.
Ofisinizi Anında Kullanmaya Başlarsınız
Standart bir ofis sahibi olduğunuzda; ofisin tadilatından boya ve badana işlemlerine, ofis mobilyalarının tesliminden elektrik ve doğalgaz açılışı gibi işlemlere kadar pek çok husus için ciddi vakit harcamanız gerekir.Ancak bir hazır ofis çözümünden faydalandığınızda, ödemenizi gerçekleştirir gerçekleştirmez ofisinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
Pek Çok Farklı Hizmete Erişiminiz Olur
Sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiklik gösteriyor olsa da hazır ofis çözümleri ve seçeneklerinden faydalandığınızda pek çok farklı hizmete de erişim sahibi olursunuz. Fotokopi ve printer cihazlarının bulunduğu bir ofis odası, toplantı salonu, mutfak gibi hizmetlerin yanı sıra telesekreter ve posta & kargo temin personeli gibi ayrıcalıklara da sahip olabilirsiniz.Sizler de en güncel çözümlerden biri olan hazır ofislerden faydalanmak isterseniz, hemen kendinize uygun bir ofis keşfedebilirsiniz.