Lenovo Türkiye Pazarlama ve İletişim Direktörü Aysun Karabıyık Sarıkaya, Türkiye'de nüfusun yüzde 56'sının mobil internet kullanıcısı olduğunu belirterek, ülkede 44 milyon Facebook, 23 milyon Instagram ve 13.5 milyon Twitter kullanıcısının olduğunu aktardı.
Dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen bilgisayar üreticisi, Motorola markası ile akıllı telefon pazarında hızla büyüyen teknoloji devi Lenovo, teknoloji konusunda dünyadaki son gelişmeleri paylaşmak üzere düzenlediği bilgilendirme toplantılarının bu seferki durağı Antalya oldu. Lenovo Türkiye Pazarlama ve İletişim Direktörü Aysun Karabıyık Sarıkaya’nın renkli anlatımı ile Akra Barut Otel’de gerçekleştirilen toplantıda, Lenovo’nun en son ürünleri tanıtılırken, teknoloji lideri Lenovo’nun dijital dönüşüme nasıl liderlik ettiği de anlatıldı.
TEKNOLOJİNİN EFENDİSİ: LENOVO
Lenovo’nun 46 milyar dolar cirosu, 58 bin çalışanı ve 160’dan fazla ülkedeki faaliyetleriyle global bir teknoloji devi olduğunu belirten Sarıkaya, Lenovo'nun bilgisayar sektörünün lideri olduğunu, telefonda da lider olmak için yola çıktıklarını ve Ar-Ge çalışmaları sonucunda başarılı olacaklarına inandığını söyledi.
SOSYAL MEDYASIZ YAPAMIYORUZ
Sarıkaya’nın sunumda verdiği bilgilere göre, Türkiye’de internet kullanıcı sayısı 66.4 milyona ulaşırken, mobil internet kullanıcı sayısı ise 55.3 milyonu buldu. İnternet kullanımında kadın erkek dağılımı birbirine yakın seviyede iken, gençlerin önde olduğunu görüyoruz. Sosyal medyadaki rakamlar da oldukça çarpıcı. Facebook’ta 44 milyon, Instagram’da 23 milyon ve Twitter’da 13.5 milyon aylık kullanıcı rakamlarına ulaşmış Türkiye’de, bu mecralara yönelik yüzde 90’lar oranındaki mobil kullanım ile de dünyada bu alanda 7. sıradayız.
LENOVO SAVAŞA HAZIR
Toplantıda Lenova'nın son model ürünlerinin tanıtımı yapıldı. Dünyanın en ince ve hafif ikisi bir arada tableti Yoga Book gerçek mürekkepli kalemiyle ve kâğıt üzerine yapılan çizimleri anlık olarak dijitalleştirebilme özelliğiyle dikkat çekerken, ikisi bir arada segmentinin öncüsü Yoga serisi dizüstü bilgisayarlar da uzun pil ömrü, özel menteşe yapısı, aktif kalem özelliği ve dayanıklılığı ile ilgi gördü.
Dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen bilgisayar üreticisi, Motorola markası ile akıllı telefon pazarında hızla büyüyen teknoloji devi Lenovo, teknoloji konusunda dünyadaki son gelişmeleri paylaşmak üzere düzenlediği bilgilendirme toplantılarının bu seferki durağı Antalya oldu. Lenovo Türkiye Pazarlama ve İletişim Direktörü Aysun Karabıyık Sarıkaya’nın renkli anlatımı ile Akra Barut Otel’de gerçekleştirilen toplantıda, Lenovo’nun en son ürünleri tanıtılırken, teknoloji lideri Lenovo’nun dijital dönüşüme nasıl liderlik ettiği de anlatıldı.
TEKNOLOJİNİN EFENDİSİ: LENOVO
Lenovo’nun 46 milyar dolar cirosu, 58 bin çalışanı ve 160’dan fazla ülkedeki faaliyetleriyle global bir teknoloji devi olduğunu belirten Sarıkaya, Lenovo'nun bilgisayar sektörünün lideri olduğunu, telefonda da lider olmak için yola çıktıklarını ve Ar-Ge çalışmaları sonucunda başarılı olacaklarına inandığını söyledi.
SOSYAL MEDYASIZ YAPAMIYORUZ
Sarıkaya’nın sunumda verdiği bilgilere göre, Türkiye’de internet kullanıcı sayısı 66.4 milyona ulaşırken, mobil internet kullanıcı sayısı ise 55.3 milyonu buldu. İnternet kullanımında kadın erkek dağılımı birbirine yakın seviyede iken, gençlerin önde olduğunu görüyoruz. Sosyal medyadaki rakamlar da oldukça çarpıcı. Facebook’ta 44 milyon, Instagram’da 23 milyon ve Twitter’da 13.5 milyon aylık kullanıcı rakamlarına ulaşmış Türkiye’de, bu mecralara yönelik yüzde 90’lar oranındaki mobil kullanım ile de dünyada bu alanda 7. sıradayız.
LENOVO SAVAŞA HAZIR
Toplantıda Lenova'nın son model ürünlerinin tanıtımı yapıldı. Dünyanın en ince ve hafif ikisi bir arada tableti Yoga Book gerçek mürekkepli kalemiyle ve kâğıt üzerine yapılan çizimleri anlık olarak dijitalleştirebilme özelliğiyle dikkat çekerken, ikisi bir arada segmentinin öncüsü Yoga serisi dizüstü bilgisayarlar da uzun pil ömrü, özel menteşe yapısı, aktif kalem özelliği ve dayanıklılığı ile ilgi gördü.