Antalya'nın Alanya ilçesindeki 4 yıldızlı bir turistik tesis için internet aracılığıyla rezervasyon yaptırıp tatil için gelen yerli tatilciler yemeklerin çok kötü, tuvaletlerin pis olduğunu ve hijyen kurallarına uyulmadığını öne sürdü. Otelin önünde toplanan tatilciler, yetkililerle tartışıp kandırıldıklarını ileri sürdü.
Acente aracılığıyla internet ve telefonla rezervasyon yaptıran ve konaklama ücretini online ödemeyle gerçekleştirdikten sonra Alanya’da hizmet veren 4 yıldızlı otele gelen bir grup yerli tatilci, otelde söylendiği gibi muhafazakar şartların olmadığını, yemeklerin kötü, tuvaletlerin pis olduğunu ayrıca hijyen kurallarına uyulmadığını ileri sürerek otelin önünde topladılar ve yetkilerle tartışarak tepki gösterdi. Tatilcilerle sözlü tartışmaya giren otel yetkileri ise bu iddiaların gerçeği yansıtmadığı savunmasını yaptı.
“TUVALETLER, ÇARŞAFLAR PİS"
İstanbul’dan tatil için Alanya geldiğini ve muhafazakar konseptli olduğu için bu oteli seçtiklerini söyleyen Resul Albayrak, ”İslami şartlara uygun otel var dediler ve İstanbul’dan geldik. Ama hiç alakası yok. Düpedüz Müslümanım ayağına insanları kandırıyorlar burada. Bin 400 liramı gasp ettiler. Otele girmemle çıkmam bir oldu. Böyle insanları kandırmak ve paraların gasp etmek olur mu. Otelde temizlik hiç yapılmıyor. Af edersin tuvaletlerde insanlar ihtiyacını görmüş ama pisliği de orada duruyor. Af buyurun çarşaflara da ne yapmışlarsa pisliği orada duruyor” diye konuştu.
“YEMEKLER REZALET, YEMEKLERİ YİYEMİYORUZ”
Eşiyle beraber 5 gün 4 gece tatil için Alanya’ya geldiğini aktaran Resul Kılıç da, "Biz oteli internetten araştırdık ve sonrasında telefonla aradık. Oteli aradık sanıyorduk ama direk acente şirketiyle görüşme yapmışız onlar da aracı olarak burayı ayarladı. Otele geldiğimizde ise verdiğimiz paraya değmediğini anladık. Bugün 2’inci günümüz 4 gün kalacaktık yarın sabah gitmeyi düşünüyoruz. Ödemeyi kredi kartından yaptığımız için parayı da geri alamıyoruz. Yemekler rezalet, yemekleri yiyemiyoruz. Yemekleri dışarıdan yiyoruz. Bu sabah zar zor kahvaltı yapabildik. Odalar pis ve hiç bir şey yok. Havuzlar da çok pis, bugün hatta çocuğun biri havuzun içine kustu. ‘Biz rezervasyonun iptalini istiyoruz’ deyince otel yetkilileri aracı olan acenteye başvurun dedi. Acenteyi aradığımızda ise muhatap olacak birisini bulamadık. Otel yetkileri bize para yatmadı, acenteden alacaksız biz veremeyiz diyor. Yatırdığımız parayı alabilsek 1 gün bile kalmayacaktık” şeklinde konuştu.
OTEL YÖNETİMİ: "İDDİALAR DOĞRU DEĞİL"
Ortaya atılan iddiaların doğru olmadığını öne süren otelin Halkla İlişkiler Müdürü Merve Bulut ise şöyle konuştu:
"Bugün ortaya çıkan birtakım problemler oldu. Bazı yerli müşteriler temizlik ve yemek problemi gibi iddialarda bulundu. Yalnız biz misafirlerimizin her türlü ihtiyaçlarını tek tek ilgilenerek gideriyoruz. Bu tarz durumlarda tabi ki herkesi memnun etmek mümkün olmadığı için bu şekilde iddialar alıyoruz ve bunları çözüme ulaştırıyoruz. Ama onun dışında herkesi mutlu etmek mümkün olmadığı için bu şekilde sıkıntılar doğuyor. Kesinlikle ortaya atılan iddiaların hiçbir doğruluk payı yoktur.”
Acente aracılığıyla internet ve telefonla rezervasyon yaptıran ve konaklama ücretini online ödemeyle gerçekleştirdikten sonra Alanya’da hizmet veren 4 yıldızlı otele gelen bir grup yerli tatilci, otelde söylendiği gibi muhafazakar şartların olmadığını, yemeklerin kötü, tuvaletlerin pis olduğunu ayrıca hijyen kurallarına uyulmadığını ileri sürerek otelin önünde topladılar ve yetkilerle tartışarak tepki gösterdi. Tatilcilerle sözlü tartışmaya giren otel yetkileri ise bu iddiaların gerçeği yansıtmadığı savunmasını yaptı.
“TUVALETLER, ÇARŞAFLAR PİS"
İstanbul’dan tatil için Alanya geldiğini ve muhafazakar konseptli olduğu için bu oteli seçtiklerini söyleyen Resul Albayrak, ”İslami şartlara uygun otel var dediler ve İstanbul’dan geldik. Ama hiç alakası yok. Düpedüz Müslümanım ayağına insanları kandırıyorlar burada. Bin 400 liramı gasp ettiler. Otele girmemle çıkmam bir oldu. Böyle insanları kandırmak ve paraların gasp etmek olur mu. Otelde temizlik hiç yapılmıyor. Af edersin tuvaletlerde insanlar ihtiyacını görmüş ama pisliği de orada duruyor. Af buyurun çarşaflara da ne yapmışlarsa pisliği orada duruyor” diye konuştu.
“YEMEKLER REZALET, YEMEKLERİ YİYEMİYORUZ”
Eşiyle beraber 5 gün 4 gece tatil için Alanya’ya geldiğini aktaran Resul Kılıç da, "Biz oteli internetten araştırdık ve sonrasında telefonla aradık. Oteli aradık sanıyorduk ama direk acente şirketiyle görüşme yapmışız onlar da aracı olarak burayı ayarladı. Otele geldiğimizde ise verdiğimiz paraya değmediğini anladık. Bugün 2’inci günümüz 4 gün kalacaktık yarın sabah gitmeyi düşünüyoruz. Ödemeyi kredi kartından yaptığımız için parayı da geri alamıyoruz. Yemekler rezalet, yemekleri yiyemiyoruz. Yemekleri dışarıdan yiyoruz. Bu sabah zar zor kahvaltı yapabildik. Odalar pis ve hiç bir şey yok. Havuzlar da çok pis, bugün hatta çocuğun biri havuzun içine kustu. ‘Biz rezervasyonun iptalini istiyoruz’ deyince otel yetkilileri aracı olan acenteye başvurun dedi. Acenteyi aradığımızda ise muhatap olacak birisini bulamadık. Otel yetkileri bize para yatmadı, acenteden alacaksız biz veremeyiz diyor. Yatırdığımız parayı alabilsek 1 gün bile kalmayacaktık” şeklinde konuştu.
OTEL YÖNETİMİ: "İDDİALAR DOĞRU DEĞİL"
Ortaya atılan iddiaların doğru olmadığını öne süren otelin Halkla İlişkiler Müdürü Merve Bulut ise şöyle konuştu:
"Bugün ortaya çıkan birtakım problemler oldu. Bazı yerli müşteriler temizlik ve yemek problemi gibi iddialarda bulundu. Yalnız biz misafirlerimizin her türlü ihtiyaçlarını tek tek ilgilenerek gideriyoruz. Bu tarz durumlarda tabi ki herkesi memnun etmek mümkün olmadığı için bu şekilde iddialar alıyoruz ve bunları çözüme ulaştırıyoruz. Ama onun dışında herkesi mutlu etmek mümkün olmadığı için bu şekilde sıkıntılar doğuyor. Kesinlikle ortaya atılan iddiaların hiçbir doğruluk payı yoktur.”