Antalya Ticaret ve Sanayi Odası bünyesinde adeta bir okul gibi faaliyet gösteren ATSO Akademi, iş dünyasından gelen talepler doğrultusunda eğitimlerini sürdürüyor. Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Osman Budak, ATSO bünyesindeki ATSO Akademi tarafından Mart ayının ilk haftasında “50 Saatlik Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi, Karlı Büyüme ve Risk Yönetimi, Mülakat Teknikleri ve Doğru Elemen Seçmek, Marka Ürün Yönetimi, Markalaşma” konularında eğitim programları düzenleneceğini bildirdi. Eğitim programlarının tüm ATSO üyelerinin ve çalışanlarının katılımına açık olduğunu belirten Başkan Budak eğitimlerle ilgili şu bilgileri verdi:
03 Mart- 17 Mart 2014 tarihleri arasında gerçekleştireceğimiz ve 50 saatlik bir program olan ‘Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi’nde, eğitmen Murat Demirkol tarafından katılımcılarımıza; genel ekonomik değerlendirmeler, serbest piyasa ekonomisi, enflasyon, kapitalizm, devlet ve banka ilişkisi sabit kur, değişen kur, makro ve mikro ekonomi, finansın işletmelerdeki yeri ve önemi, finansın fonksiyonları, finansal performans ölçümü ve finansal analiz konularında bilgi verilecek. 03 Mart 2014 tarihinde düzenleyeceğimiz ‘Mülakat ve Doğru Eleman Seçmek Eğitimi’nde ise eğitmen Levent Şahin, ‘Mülakat nedir? Doğru eleman seçmek, adayın özellikleri, mülakatta 5 önemli adım, özgeçmiş değerlendirme, işe alma sürecinde görev alan gerek işe alım uzmanları, gerekse mülakat yapma yetkisine sahip olan yöneticilerin mülakat yapma, soru sorma becerilerini geliştirmeleri’ gibi konuları aktaracak. 04 Mart 2014 tarihinde düzenleyeceğimiz ‘Karlı Büyüme ve Risk Yönetimi Eğitimi’nde Eğitmen Ali Hepşen tarafından; ‘finans kavramı mali tablolar, bilanço, gelir tablosu, nakit akım tablosu, mali tabloların birbirleriyle ilişkileri, finansal analiz, neden ve nasıl finansal performans ölçümü, karşılaştırmalı tablolar analizi (yatay analiz),yüzde yönetimi ile analiz (dikey analiz),eğitim yüzdeleri yöntemi ile analiz (trend analiz),oran (rasyo) analizi, karlılık oranları, likidite oranları, işletmelerde risk yapısı ve yönetimi’ başlıklarında bilgiler verilecek. 06 Mart 2014 tarihinde düzenleyeceğimiz “Marka ve Ürün Yönetimi, Markalaşma Eğitimi”nde ise eğitmen Gresi Sanje tarafından ‘Marka nedir? Marka neden önemlidir? Ürün-Pazar-Marka ilişkilendirmesi bakışından pazarlama, marka konumlandırması ve konumlandırma stratejileri, marka oluşturma süreci ve marka ile ilgili kavramlar, marka oluşturmada altın kurallar’ konuları üzerinde durulacak. Son derece faydalı olacağını düşündüğümüz bu eğitimlere tüm üye ve çalışanlarını davet ediyoruz.” Budak, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası bünyesindeki eğitim faaliyetlerinin ATSO internet sayfasındaki (www.atso.org.tr) “ATSO Akademi” bağlantısından, twitter.com/ATSOAkademi ve facebook.com/AtsoAkademi’den takip edilebileceğini sözlerine ekledi.
03 Mart- 17 Mart 2014 tarihleri arasında gerçekleştireceğimiz ve 50 saatlik bir program olan ‘Finansçı Olmayanlar için Finans Yönetimi Eğitimi’nde, eğitmen Murat Demirkol tarafından katılımcılarımıza; genel ekonomik değerlendirmeler, serbest piyasa ekonomisi, enflasyon, kapitalizm, devlet ve banka ilişkisi sabit kur, değişen kur, makro ve mikro ekonomi, finansın işletmelerdeki yeri ve önemi, finansın fonksiyonları, finansal performans ölçümü ve finansal analiz konularında bilgi verilecek. 03 Mart 2014 tarihinde düzenleyeceğimiz ‘Mülakat ve Doğru Eleman Seçmek Eğitimi’nde ise eğitmen Levent Şahin, ‘Mülakat nedir? Doğru eleman seçmek, adayın özellikleri, mülakatta 5 önemli adım, özgeçmiş değerlendirme, işe alma sürecinde görev alan gerek işe alım uzmanları, gerekse mülakat yapma yetkisine sahip olan yöneticilerin mülakat yapma, soru sorma becerilerini geliştirmeleri’ gibi konuları aktaracak. 04 Mart 2014 tarihinde düzenleyeceğimiz ‘Karlı Büyüme ve Risk Yönetimi Eğitimi’nde Eğitmen Ali Hepşen tarafından; ‘finans kavramı mali tablolar, bilanço, gelir tablosu, nakit akım tablosu, mali tabloların birbirleriyle ilişkileri, finansal analiz, neden ve nasıl finansal performans ölçümü, karşılaştırmalı tablolar analizi (yatay analiz),yüzde yönetimi ile analiz (dikey analiz),eğitim yüzdeleri yöntemi ile analiz (trend analiz),oran (rasyo) analizi, karlılık oranları, likidite oranları, işletmelerde risk yapısı ve yönetimi’ başlıklarında bilgiler verilecek. 06 Mart 2014 tarihinde düzenleyeceğimiz “Marka ve Ürün Yönetimi, Markalaşma Eğitimi”nde ise eğitmen Gresi Sanje tarafından ‘Marka nedir? Marka neden önemlidir? Ürün-Pazar-Marka ilişkilendirmesi bakışından pazarlama, marka konumlandırması ve konumlandırma stratejileri, marka oluşturma süreci ve marka ile ilgili kavramlar, marka oluşturmada altın kurallar’ konuları üzerinde durulacak. Son derece faydalı olacağını düşündüğümüz bu eğitimlere tüm üye ve çalışanlarını davet ediyoruz.” Budak, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası bünyesindeki eğitim faaliyetlerinin ATSO internet sayfasındaki (www.atso.org.tr) “ATSO Akademi” bağlantısından, twitter.com/ATSOAkademi ve facebook.com/AtsoAkademi’den takip edilebileceğini sözlerine ekledi.