Hazır ofis ve sanal ofis çözümleri günümüzde; küçük işletmelerden girişimcilere, kurumsal firmalardan global firmalara kadar oldukça büyük bir kullanıcı yelpazesine sahip. Bu çözümlerden yararlanan kişiler çözümün düşük maliyeti ve ek hizmetlerinden memnuniyet duyarken henüz bu çözümler ile tanışmamış kişiler, hazır ofislerin kendileri için yeterli olup olmayacağını merak ediyor. Bu soru temelde tek cümle ile yanıtlanabilecek olsa da hazır ofis çözümlerini merak eden kullanıcıların meraklarını gidermek için hazır ofis avantajlarından uzunca bahsedeceğiz.
Hazır Ofis Nedir?
Hazır ofis çözümlerinin temelinde kullanıcıya işlevsellik, hız ve zaman kazandırmak yatar. Hazır ofis çözümleri ile henüz tanışmamış kişiler için bu çözüm biraz yetersiz gibi gözükse de aslında büyük bir perspektiften bakıldığında vergi mükellefi şahıslar, girişimciler, küçük ve orta boyutlu işletmeler için hazır ofis çözümleri oldukça mantıklı ve avantajlı bir çözümdür.
Sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiklik gösterse de standart hazır ofis tasarımlarında genellikle bir ofis ortalama 6 ile 8 kullanıcı kapasitesine sahiptir. Standardın dışına çıkan planlarda kullanıcı sayısı 20’ye ve hatta sağlayıcıya göre daha fazlasına kadar erişebilir.
Hazır ofislerin tasarımları, minimalizm ve kullanışlılık üzerine kuruludur. Bu ofislerde genellikle büyük bir ortak ofis masası, yönetici alanı ve ofis gereçleri bulunur. Bazı sağlayıcılar fotokopi cihazı gibi hizmetleri ofis içerisinde sunarken bazı sağlayıcılar bu hizmet için ayrı bir paylaşımlı oda planlar.
Hazır Ofisin Avantajları Nelerdir?
Hazır ofisin temel avantajları şunlardır;
1 – Maliyet: Hazır ofislerin maliyetleri standart ofislere oranla çok daha düşüktür. İşletmesi için bir iş yeri, yani ofis açmaya karar veren kişi; emlakçı komisyonu, depozito, kira, elektrik ve benzeri faturalar, internet hizmetleri, ofis mobilyaları, tadilat ve restorasyon, personel ihtiyaçları ve ofis gereçleri gibi pek çok maliyeti göz önünde bulundurmak zorundadır. Ancak söz konusu hazır ofisler olduğunda göz önünde bulundurmanız gereken tek harcama; planınız dahilinde ödeyeceğiniz aylık miktardır.
2 – Prestij: Hazır ofis çözümü sunan sağlayıcılar genellikle metropollerin işlek ve merkezi noktalarında konumlanırlar. Üstelik yapıları gereğince bu binalar modern tasarımlara sahiptir ve içlerinde modern teknolojileri barındırırlar. Bu durum hem size büyük bir rahatlık sağlar hem de müşterileriniz üzerinde daha etkili bir güven duygusu yaratmanıza olanak tanır.
3 – Kullanışlılık: Hazır ofis çözümlerinde minimal boyuttaki sorumlulukları üstlenmeniz gerekmez. Ofis gereçleri, personel ihtiyaçları gibi şeyler planınız dahilinde genellikle sağlayıcınız tarafından tedarik edilir.
4 – Kolaylık: Hazır ofis çözümlerinden faydalandığınızda; firmanıza gelen çağrılar bir sekreter tarafından otomatik olarak yanıtlanır. İşletmenize gelen kargolar ve firmalar, sağlayıcınızın temsilcisi tarafından sizin adınıza teslim alınır. Yani ne çağrılar ne de kargolar için koltuğunuzdan kalkmanıza dahi gerek kalmaz!
5 – Fiyat: Hazır ofis fiyatları, sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiklik gösterse de çoğunlukla oldukça caziptir. Bu fiyatlar plandan plana değişiklik gösterebilir. Kendinize en uygun planı seçerek bütçenizi en iyi şekilde yönetebilirsiniz.
6 – Konum: Hazır ofisinizin konumu; şirketinizin konumuna denktir. Hem yasa gerekliliklerini karşılamak hem de dijital dünyada kendinize yer edinmek için hazır ofisinizin konumunu aktif bir şekilde kullanabilirsiniz.
Hazır Ofis Kimler Tarafından Kullanılır?
Hazır ofis çözümlerinin genellikle girişimciler ve dijital sektörde faaliyet gösteren ajanslar tarafından tercih edildiği düşünülse de bu büyük bir yanılsamadır. Hazır ofis çözümleri avukatlardan girişimcilere, küçük boyutlu işletmelerden orta boyutlu işletmelere ve kurumsal firmalardan global firmalara kadar oldukça geniş bir kitle tarafından tercih edilmektedir.
Hazır Ofis Nedir?
Hazır ofis çözümlerinin temelinde kullanıcıya işlevsellik, hız ve zaman kazandırmak yatar. Hazır ofis çözümleri ile henüz tanışmamış kişiler için bu çözüm biraz yetersiz gibi gözükse de aslında büyük bir perspektiften bakıldığında vergi mükellefi şahıslar, girişimciler, küçük ve orta boyutlu işletmeler için hazır ofis çözümleri oldukça mantıklı ve avantajlı bir çözümdür.
Sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiklik gösterse de standart hazır ofis tasarımlarında genellikle bir ofis ortalama 6 ile 8 kullanıcı kapasitesine sahiptir. Standardın dışına çıkan planlarda kullanıcı sayısı 20’ye ve hatta sağlayıcıya göre daha fazlasına kadar erişebilir.
Hazır ofislerin tasarımları, minimalizm ve kullanışlılık üzerine kuruludur. Bu ofislerde genellikle büyük bir ortak ofis masası, yönetici alanı ve ofis gereçleri bulunur. Bazı sağlayıcılar fotokopi cihazı gibi hizmetleri ofis içerisinde sunarken bazı sağlayıcılar bu hizmet için ayrı bir paylaşımlı oda planlar.
Hazır Ofisin Avantajları Nelerdir?
Hazır ofisin temel avantajları şunlardır;
1 – Maliyet: Hazır ofislerin maliyetleri standart ofislere oranla çok daha düşüktür. İşletmesi için bir iş yeri, yani ofis açmaya karar veren kişi; emlakçı komisyonu, depozito, kira, elektrik ve benzeri faturalar, internet hizmetleri, ofis mobilyaları, tadilat ve restorasyon, personel ihtiyaçları ve ofis gereçleri gibi pek çok maliyeti göz önünde bulundurmak zorundadır. Ancak söz konusu hazır ofisler olduğunda göz önünde bulundurmanız gereken tek harcama; planınız dahilinde ödeyeceğiniz aylık miktardır.
2 – Prestij: Hazır ofis çözümü sunan sağlayıcılar genellikle metropollerin işlek ve merkezi noktalarında konumlanırlar. Üstelik yapıları gereğince bu binalar modern tasarımlara sahiptir ve içlerinde modern teknolojileri barındırırlar. Bu durum hem size büyük bir rahatlık sağlar hem de müşterileriniz üzerinde daha etkili bir güven duygusu yaratmanıza olanak tanır.
3 – Kullanışlılık: Hazır ofis çözümlerinde minimal boyuttaki sorumlulukları üstlenmeniz gerekmez. Ofis gereçleri, personel ihtiyaçları gibi şeyler planınız dahilinde genellikle sağlayıcınız tarafından tedarik edilir.
4 – Kolaylık: Hazır ofis çözümlerinden faydalandığınızda; firmanıza gelen çağrılar bir sekreter tarafından otomatik olarak yanıtlanır. İşletmenize gelen kargolar ve firmalar, sağlayıcınızın temsilcisi tarafından sizin adınıza teslim alınır. Yani ne çağrılar ne de kargolar için koltuğunuzdan kalkmanıza dahi gerek kalmaz!
5 – Fiyat: Hazır ofis fiyatları, sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiklik gösterse de çoğunlukla oldukça caziptir. Bu fiyatlar plandan plana değişiklik gösterebilir. Kendinize en uygun planı seçerek bütçenizi en iyi şekilde yönetebilirsiniz.
6 – Konum: Hazır ofisinizin konumu; şirketinizin konumuna denktir. Hem yasa gerekliliklerini karşılamak hem de dijital dünyada kendinize yer edinmek için hazır ofisinizin konumunu aktif bir şekilde kullanabilirsiniz.
Hazır Ofis Kimler Tarafından Kullanılır?
Hazır ofis çözümlerinin genellikle girişimciler ve dijital sektörde faaliyet gösteren ajanslar tarafından tercih edildiği düşünülse de bu büyük bir yanılsamadır. Hazır ofis çözümleri avukatlardan girişimcilere, küçük boyutlu işletmelerden orta boyutlu işletmelere ve kurumsal firmalardan global firmalara kadar oldukça geniş bir kitle tarafından tercih edilmektedir.