Vatandaş Turunç Masa’dan memnun

Muratpaşa Belediyesi'nin hayata geçirdiği Turunç Masa'da 2019 Mart ayında vatandaş memnuniyet oranı yüzde 86 olarak gerçekleşti

Güncel 17 Nisan 2019 18:01
Vatandaş Turunç Masa’dan memnun
-A +A

Muratpaşa Belediyesi'nin hayata geçirdiği Turunç Masa'da 2019 Mart ayında vatandaş memnuniyet oranı yüzde 86 olarak gerçekleşti.

Muratpaşa Belediyesi'nin Aralık 2014'te hizmete giren çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web, basın gibi araçlar üzerinden ilçenin nabzını tutan Turunç Masa, mart ayında 16 bin 630 çağrı aldı. Belediye fuayesinde bulunan başvuru masası 30 bin 74 kişiyle iletişime geçti. Koordinasyon merkezi ise aynı sürede 20 bin 54 görüşme gerçekleştirdi. Bu görüşmeler ve çağrılarla birlikte farklı iletişim kanalları üzerinden Muratpaşa Belediyesi'ne ulaşan istek, öneri ve şikayetlerin 12 bin 950'si başvuru olarak kayıt altına alındı. Kayıt altına alınan başvuruların 194'ü Büyükşehir Belediyesi, CLK Akdeniz gibi kurumlara iletildi. Geri kalan başvurular ise değerlendirilmek üzere belediyenin ilgili birimlerine gönderildi.

 Mart ayında nüfusa oranla en fazla başvuru Elmalı Mahallesi'nden gelirken Balbey ve Kızılsaray Mahalleleri onu takip etti. Turunç Masa'da mart ayı memnuniyet oranı ise yüzde 86 olarak gerçekleşti. 

Kaynak : DHA

Facebook'ta paylaş butonu
Print
Yorum Yap
Yorumunuz
1000

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

Facebook Yorumları
Dikkat Çekenler
Yazarlar
Çok Okunanlar
Çok Yorumlananlar
Alıntı Yazarlar
Anket

Sayfalar
Duyurular
Linkler
Arşiv
Günlük Gazeteler
Oku
Ziyaretçi Defteri
Hava Durumu
Hava Durumu
Yükleniyor...