TUI Sensatori Resort Barut Sorgun Otel, ‘Hijyende Mükemmellik Sertifikası’ aldı. Akra Barut Otel’de düzenlenen sertifika töreninde konuşan Barut Hotels Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi Birgül Akgül, ev dışı tüketim sektörünün öncü markası Eczacıbaşı Profesyonelin 2017 yılında başlattığı ‘Hijyende Mükemmellik’ projesinin işletmelerde hijyen standartlarını yükseltmeye devam ettiğini hatırlatarak, “Proje kapsamında yapılan periyodik denetimlerden geçen TUI Sensatori Resort Barut Sorgun, ‘Hijyende Mükemmellik’ sertifikasını almaya hak kazandı. Ödül alan otel, üç adımda kusursuz hijyen sağlanmasını amaçlayan proje çerçevesinde denetim, takip ve koruma aşamalarına tabi tutuldu” dedi.
ÖNCE ‘TEMİZLİK’
Törende TUI Sensatori Resort Barut Sorgun Otel yönetimine sertifikasını takdim eden Eczacıbaşı Profesyonel Pazarlama Müdürü Pelin Özbilgin, proje ile ilgili bilgi vererek, “İşletmeler açısından müşteri sadakati ve devamlılığı için hijyen ön şarttır. Sektöre yönelik gerçekleştirmiş araştırmaların sonuçlarında gördük ki; otel ve yeme içme noktalarını kapsayan ev dışı tüketim noktalarında yemek yiyen tüketicilerin yüzde 68’i restoran seçim kriterlerini sıralarken birinci sırada ‘temizlik’ diyor ve tüketicilerin yüzde 61’i gittiği restoranlardaki tuvaletlerin temizliğini yeterli bulmuyor. Yüzde 58’lik bir kesim ise temiz olmadığı için bu restorana gitmeyi bırakıyor. Eczacıbaşı Profesyonel olarak bizler, işletmelerin hijyen çözüm ortağı olarak son kullanıcıların beklentilerini her zaman göz önünde bulunduruyoruz. İşletmelere sunduğumuz geniş ürün portföyümüzün yanı sıra Eczacıbaşı Profesyonel Akademi ekibi ile eğitim, denetim ve danışmanlık hizmetleri sağlıyoruz. Ayrıca hem işletmelere fayda sağlayacak hem de son kullanıcıların memnuniyetlerini üst seviyelere çıkaracak projeler üzerinde de çalışıyoruz. ‘Hijyende Mükemmellik’ projemiz de bu kapsamda hayata geçirdiğimiz bir denetim ve sertifikasyon sürecidir” diye konuştu.
BAŞARIYLA TAMAMLADI
Özbilgin, Barut Sorgun Otel’in ‘Hijyende Mükemmellik’ projesi kapsamında geçtiğimiz aylarda ‘Durum değerlendirme, eğitim ve denetim’ aşamalarına tabi tutulduğunu ifade ederek, “Eczacıbaşı Profesyonel Akademi hijyen denetçilerimiz tarafından gerçekleştirilen mikrobiyolojik testler ile otelin housekeeping, mutfak, f&b, a la carte ve su şartlandırma bölümlerinde hijyen denetimi yapıldı ve geliştirilmesi gereken alanlar tespit edildi. Bu departmanlarda çalışan personele hijyen ve gıda güvenliği eğitimleri verilerek, uygun yönlendirmeler yapıldı ve hijyen uygulamalarında iyileştirmeler sağlandı. Son olarak ise temizlik maliyetlerini düşürecek ve zamandan tasarruf sağlayacak doğru uygulama yöntemleri işletmeye aktarıldı. Tüm bu aşamalardan başarıyla geçen Barut Sorgun Otel, sertifika almaya hak kazandı” şeklinde konuştu. TUI Sensatori Resort Barut Sorgun Otel Genel Müdürü Çağdaş Akkaya ise ekibin katkılarıyla sertifikayı aldıklarını vurgulayarak, “6 aylık yoğun ve titiz bir sürecin ardından tüm ekibimizin katkıları ile bu sertifikayı almaya hak kazandık. Barut Hotels olarak yarım asırdır misafirlerimizin memnuniyeti için çalışıyoruz. Hijyen konusunda iyi olduğumuzu biliyorduk ancak Eczacıbaşı Profesyonel’in Hijyende Mükemmellik Sertifikası ile uygulamalarımızı mükemmelleştirdik. Sürdürülebilir olması için de elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz. Bu süreçte bize her konuda destek olan Eczacıbaşı Profesyonel ekibine teşekkür ederiz” dedi. Konuşmaların ardından otel yönetimi sertifikalarını aldı.
Serçin ÇILDIR
ÖNCE ‘TEMİZLİK’
Törende TUI Sensatori Resort Barut Sorgun Otel yönetimine sertifikasını takdim eden Eczacıbaşı Profesyonel Pazarlama Müdürü Pelin Özbilgin, proje ile ilgili bilgi vererek, “İşletmeler açısından müşteri sadakati ve devamlılığı için hijyen ön şarttır. Sektöre yönelik gerçekleştirmiş araştırmaların sonuçlarında gördük ki; otel ve yeme içme noktalarını kapsayan ev dışı tüketim noktalarında yemek yiyen tüketicilerin yüzde 68’i restoran seçim kriterlerini sıralarken birinci sırada ‘temizlik’ diyor ve tüketicilerin yüzde 61’i gittiği restoranlardaki tuvaletlerin temizliğini yeterli bulmuyor. Yüzde 58’lik bir kesim ise temiz olmadığı için bu restorana gitmeyi bırakıyor. Eczacıbaşı Profesyonel olarak bizler, işletmelerin hijyen çözüm ortağı olarak son kullanıcıların beklentilerini her zaman göz önünde bulunduruyoruz. İşletmelere sunduğumuz geniş ürün portföyümüzün yanı sıra Eczacıbaşı Profesyonel Akademi ekibi ile eğitim, denetim ve danışmanlık hizmetleri sağlıyoruz. Ayrıca hem işletmelere fayda sağlayacak hem de son kullanıcıların memnuniyetlerini üst seviyelere çıkaracak projeler üzerinde de çalışıyoruz. ‘Hijyende Mükemmellik’ projemiz de bu kapsamda hayata geçirdiğimiz bir denetim ve sertifikasyon sürecidir” diye konuştu.
BAŞARIYLA TAMAMLADI
Özbilgin, Barut Sorgun Otel’in ‘Hijyende Mükemmellik’ projesi kapsamında geçtiğimiz aylarda ‘Durum değerlendirme, eğitim ve denetim’ aşamalarına tabi tutulduğunu ifade ederek, “Eczacıbaşı Profesyonel Akademi hijyen denetçilerimiz tarafından gerçekleştirilen mikrobiyolojik testler ile otelin housekeeping, mutfak, f&b, a la carte ve su şartlandırma bölümlerinde hijyen denetimi yapıldı ve geliştirilmesi gereken alanlar tespit edildi. Bu departmanlarda çalışan personele hijyen ve gıda güvenliği eğitimleri verilerek, uygun yönlendirmeler yapıldı ve hijyen uygulamalarında iyileştirmeler sağlandı. Son olarak ise temizlik maliyetlerini düşürecek ve zamandan tasarruf sağlayacak doğru uygulama yöntemleri işletmeye aktarıldı. Tüm bu aşamalardan başarıyla geçen Barut Sorgun Otel, sertifika almaya hak kazandı” şeklinde konuştu. TUI Sensatori Resort Barut Sorgun Otel Genel Müdürü Çağdaş Akkaya ise ekibin katkılarıyla sertifikayı aldıklarını vurgulayarak, “6 aylık yoğun ve titiz bir sürecin ardından tüm ekibimizin katkıları ile bu sertifikayı almaya hak kazandık. Barut Hotels olarak yarım asırdır misafirlerimizin memnuniyeti için çalışıyoruz. Hijyen konusunda iyi olduğumuzu biliyorduk ancak Eczacıbaşı Profesyonel’in Hijyende Mükemmellik Sertifikası ile uygulamalarımızı mükemmelleştirdik. Sürdürülebilir olması için de elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz. Bu süreçte bize her konuda destek olan Eczacıbaşı Profesyonel ekibine teşekkür ederiz” dedi. Konuşmaların ardından otel yönetimi sertifikalarını aldı.
Serçin ÇILDIR